Be a bright red rose come bursting the concrete

Så, efter några manipulerade foton och arga bokrecensioner är det äntligen höstlov. Typ. Själv fyller jag ledigheten med Mylo Xyloto, Smosh och promenader på ett bäcksvart söder klockan halv sju. Vad hände med ljuset, egentligen? Innan solen försvann hann jag ta lite bilder på några av världens finaste människor.




Och så en bild på mig. Bara för att.

Jag vet att det är många som är mitt uppe i gymnasie-stressen just nu, så det här är till dig som letar och känner sig lite smått vilsen: Andas och välj med hjärtat. Gör ditt bästa och sök till skolan där du känner dig trygg. Med facit i hand hamnade jag helt rätt och jag behövde inte alls ligga sömnlös och stirra mig blind på intagningspoäng. Om jag kunde skulle jag ge dig en stor kram och starta ett gymnasium för alla som inte kan välja, men jag är rädd att det inte vore bästa lösningen heller.

Ta tillfället i akt och ta igen lite förlorad sömn nu, alternativt häng inne på tumblr istället! Vi ses när jag tycker det har passerat alldeles lagom många gråa dagar.

Kommentera

