För två år, en månad, en vecka och två dagar sedan…

När jag bytte kalender i början av terminen missade jag av misstag att lägga över en extremt viktig händelse. En händelse så viktig att jag inte förstår hur den gick förlorad mellan alla viktiga datum, ett så viktigt datum som kräver ett så enormt förberett firande att jag skäms enormt över att erkänna att det helt passerade utan att jag ens noterade dess frånvaro.

Skämt åsido – Den första september för två år sedan lade jag upp mitt första inlägg på den här hemsidan. Jag kan väll inte säga att det var de absolut djupaste inläggen som publicerades då, men det var vad min värld handlade om då och ärligt talat, hur mycket djupare är mina inlägg idag?

Här kommer i alla fall lite bilder (och tillhörande text) från året som gått sedan jag senast firade med en resumé. Sedan dess har jag…

… Upptäckt tjusningen med bilar samt motorcyklar…

… och GIF:ar.

… Tittat på Twin Peaks inte mindre än TRE gånger!

… Rest!

… Och återvänt hem igen.

… Haft fruktparty som om det inte fanns någon morgondag!

… Bytt frissa en jäkla massa gånger.

… Slutat på skolan jag gått på i fyra år…

… Varit på landet.

… Och, sist men inte minst, börjat i en ny skola. Tyvärr vägrar min dator acceptera att jag laddat ner program för att öppna RAW-filerna från Nikon-kameran, så det kommer dröja ett litet tag innan jag får ordning på det.

Tills dess – Ta hand om dig och håll tummarna för att vi inte behöver ta fram de riktigt varma vinterkläderna riktigt än.

4 comments
  1. Maila said:

    Vad fint! Och jag håller tummarna riktigt hårt faktiskt, fast en och annan halsduk eller socka plockar jag gärna fram faktiskt!🙂 Kram på dig.

    • macaronee said:

      Agree! Påminn mig om att vi ska gå och köpa halsdukar någon gång🙂

  2. camarine said:

    AH VÄRLDENS BÄSTA GREJ bilden över termos.

    • macaronee said:

      Det var en liten hint, kan man väl säga😉 Saknar ju!

Kommentera

