Sommarens Soundtrack

Eftersom sommaren numera räknas som slut lägger jag upp spellistan med låtarna som följde mig genom de varmaste månaderna. När jag tycker att vädret är som allra höstigast så lyssnar jag på den och låtsas som om det inte alls är höst än.

Listan är döpt MC eftersom jag lyssnar på den när jag åker motorcykel. När man tänker på det kan man nästan höra att musiken passar till just det ändamålet. Jag har dessutom spenderat en stor del av sommaren på hojen (fint ord, eller hur?). Det är mycket arenarock, och mycket Two Door Cinema Club. För att de är bäst.

Klicka här!

 

Kommentera

