Och annars då?

Det har hänt så mycket nu att jag inte vet var jag ska börja. Ny skola, nya vänner och ny årstid – Samtliga alldeles, alldeles underbara! Genom den nya skolan har jag även fått bekanta mig med en ny dator, blip-blip (dvs passerbricka) och kamera. Gissa om alla var uppspelta när vi satt i grupp och packade upp våra splitternya leksaker, lite som julafton. Den nya bekantskapen heter Nikon 5100 och det ska bli ett spännande äventyr att lära sig ett nytt märke.

Så, idag sprang jag omkring som en yr höna i lägenheten och fotade allt som fanns att fota. Varning för typiska ”jag-testar-nya-kameran”-bilder. Med andra ord, rent ögongodis. Men det kan vara kul det med.

Innan jag slutar skriva vill jag tacka alla underbara människor i min klass. Tack för att ni gör så att jag längtar till att gå till skolan efter helgen, jag kan inte tänka mig bättre kompanjoner nästkommande tre år.

Ta hand om er!

Kommentera

