Sommar #3: Landet

Jag vet att jag lovade mig själv att aldrig be om ursäkt för att jag haft något ”blogg-uppehåll”, men den här gången måste jag förlåta mig och dessutom tillägga en (bort)förklaring: Min dators elsladd gick sönder (för tredje gången i år, bör tilläggas), och därför har det varit omöjligt att komma åt mina bilder. Nu har jag ”lånat” mammas elsladd istället i väntan på den nya.

Så, över till det egentliga syftet av inlägget: Nästa stopp på resan var alltså landet. Där har jag varit ända fram tills nu, faktiskt.

 

Nu är jag som sagt i stan igen. Nästa måndag börjar jag i ny skola och jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Jag får väll knyta en dubbelknut och ta med mig en penna och ett anteckningsblock. Så fel kan det väl ändå inte gå?

Syns snart!

Kommentera

