Sommarplaner

Tiden rusar förbi och jag fyller alla sommardagar med nördiga saker som nytt tv-spel, anteckningsblock och pennor, böcker, filmer, landet, bad, Whose Line Is It Anyway och massa motorcykel. Det blir inte så mycket foton eftersom kameran känns klumpig och jobbig. Däremot får mobilen hänga med! Jag skaffade appen Instagram för ett bra tag sedan, men jag det är inte först nu jag har börjat använda den. Såhär kan det se ut.

Än så länge har jag inte åkt utanför Stockholm så mycket mer än till landet, men nästa vecka ger jag mig av på den årliga turen söder i Sverige för att hälsa på släkten. Dator och kamera och USB-sladd hänger med. Vi syns då!

Kommentera

