I början av ett sommarlov utan slut

Hej världens bästaste! Jag befinner mig i början av ett sommarlov utan slutdatum och är typ glad. Jag har inte hunnit bli rastlös och jag har spenderat helgen på landet. Jag har inte hunnit smälta att det är sommarlov, att jag inte längre tillhör någon klass utan svävar i något konstigt gränsland och att jag fick bra poäng. Jag har snälla lärare.

I helgen spenderade jag mycket tid att åka motorcykel. Jag pratar för det mesta just nu bara om min framtida 125:a, jag har läst alla recensioner och jag vet nästan vilket ställ jag vill ha. Varför är jag inte sexton?

På landet just nu är det väldigt mycket älgar. Så länge man sitter i bilen bryr de sig inte, men om man öppnar dörren springer de för glatta livet. Motorcykel är också lite halvläskigt.

Och annars då? Helt ärligt händer det inte så mycket mer. Just nu njuter jag av vissheten att mina intagningspoäng räcker med råge och att jag i slutet av sommaren kommer få ägna mig åt precis det jag vill göra. På torsdag åker jag och mamma till Milano och sedan är det midsommar. Syns snart!

Kommentera

