Vemodig

Om man räknar bort lov så har jag fem dagar kvar med min klass, och även om jag är hur ivrig och glad som helst på att börja gymnasiet och få hålla på med det jag tycker allra bäst om, så kommer jag sakna alla. Allt blir så vemodigt när man vet att det är sista gången. Sista mötet, sista lektionen, sista låten, sista klassresan.

Nästa vecka är det bal och efter att ha provat hundratals klänningar blev det en från Esprit.

Sådär, nu ska jag öva på att gå i mina för höga klackar. Återkommer när jag samlat på mig lite fler bilder.

2 comments
  1. Du borde lägga upp bilderna på FB från kalssresan c;❤

    • macaronee said:

      Jag tänkte det, innan jag såg att det bara blev två okej foton:/ vi får njuta av de andras bilder istället!🙂

Kommentera

