Mars 2011 (inklusive intagningsprov)

Det var länge sedan jag gjorde ett ”vanligt” blogginlägg, och för att inte tappa det tänker jag här och nu lägga upp noggrant utvalda bilder från månaden som har gått. Jag har…

… Blivit lycklig varje morgon när solen har skymtats bakom hustaken.

… Redigerat bildprojekt hos Clara-Stina. MVG till oss!

… Hälsat på Aylins katt, lite försiktigt på grund av allergi.

… Hjälp till att köpa brillor till Clara-Stina.

… Fått en orchidé.

… Åkt tunnelbana tur och retur till B.R. för att köpa material till ett teknikprojekt.

… Hittat ruskigt gamla bilder på mig i mormors fotoalbum.

Jag har dessutom hunnit med att ha intagningsprov till Kungstensgymnasiets fotolinje. Det har varit oväntat många som vill se mina bilder, och jag vill helst inte visa dem innan jag vet hur intervjun gick, så här är en bild som jag inte tog med i slutändan.

Herrejesus vad nervös jag var. Men man kan inte göra mer än sitt bästa, och jag jobbade (förutom när jag tog bilderna) mer eller mindre hela sportlovet med att redigera, skriva ut och montera bilderna. Tack för stöd från vänner och familj, det hjälpte jättemycket. Och inte minst tack till Clara för att du ställde upp.

Syns snart!

1 comment
  1. camarine said:

    men åh! det var ju bara coolt för mig ju. och gillar bild 4, 6 och 7 mest😉

Kommentera

