Samling #3

Så, dags för samling tre!

Jag fick som sagt en iPhone i födelsedagspresent och jag tycker det är roligt med små förändringar i vardagen. Alltså började jag samla på iPhone-skal/fodral/skydd, och nu har jag lyckats få ihop till sex stycken. Inte imponerande, men roligt. Och framför allt väldigt onödigt.

Vitt. Fräscht, fint och ett av mina första skal.

Glitter! Ni har redan träffats, men visst är det underbart. DISCO-FEELING!

Nyckelpiga! Jag har aldrig testat det, men jag tycker om den röda färgen… Och prickarna.

Mitt allra första skal. Neutralt och just nu väldigt trasigt. Rest in peace.

Ett till neutralt och intetsägande fodral, men det är tunt och smidigt. Jag tröttnade väldigt snabbt…

Mitt nuvarande fodral. Svartprickigt och om man vill även en synvilla. Coolt.

Och här det du har väntat på sedan förra veckan… GIF!

Nästa samling är förmodligen väntad. Jag har nämnt det innan och nu snackar vi om en riktigt bra samling. Vi syns snart, ta hand om dig tills dess.

Kommentera

