Fredagsmys!

Jag har gjort en revolutionerande upptäckt: Om våren inte kommer frivilligt är det möjligt att ta hit den med våld. Jag satte på mig nya Converse och vårjacka, och gissa vad? Nu skiner solen mest hela tiden och jag struntar fullständigt i att snöstormen är påväg. Jag vet, jag är dumdristig.

Det jag egentligen skulle skriva om är att jag är väldigt nöjd med hur intressanta mina samlingar verkar vara, och försöker fortsätta på samma spår för att se om det är ett vinnande koncept. Vad har jag att förlora? Härmed kommer jag varje fredag raportera om ett tips. Litet eller stort.
Veckans tips är… Twitter! Jag har inte riktigt förstått grejen med det innan, men nu följer jag alla möjliga. T. ex. BBC Breaking, som rapporterar om viktiga globala händelser dynget runt.Vissa besked gör mig lycklig och vill kvittra på tunnelbanan. Andra gör ont i magen, som det här till exempel.

Om du redan har en twitter-acount: Skriv namnet på din profil och vad du brukar skriva om så följer jag dig.
Ta hand om dig så syns vi snart.

P.S. Morgondagens samling är sjukt bra. Och den har en GIF! D.S.

Kommentera

