Samling #2

Kommer du ihåg för ett år sedan när jag trodde att jag skulle lyckas som nagellacksblockare? Ärligt, seriöst och gravallvarligt, vad tänkte jag med? I och för sig, Foki lyckades ganska bra. Jag antar att hon hade lite bättre känsla för stil och hade lite proffsigare material.

Hur som helst, jag har hur mycket nagellack som helst, jag samlar på dem och nu står några utvalda på mitt skrivbord. De här är mina personliga favoriter och de som står ut mest.

Reflexgult. Det lyser i mörkret, på riktigt. Fränt.

Mörkblått. Fungerar nästan alltid, dock inte med det reflexgula. Det här torkar även snabbt.

Vinrött. Höstigt och tryggt. En bra färg.

Mörkgrönt. Väldigt fränt.

Paljetter. Så sjukt coolt.

Pastellblått. Vårigt och fräscht.

Här skulle det vara en GIF, men den blev misslyckad. Du får två nästa gång istället.

Nästa vecka har jag intagningsintervju/prov till mitt gymnasium. Inga foton nu, men kanske senare. Nervös vore en underdrift. Önska mig lycka till på måndag!

Kommentera

