Molly-Polly

Jag vet att jag har skrivit om henne förut och fullständigt bombarderat sidan med bilder av min mormors hund Molly, men hon är så himla söt och hon blir så bra på kort.
Molly är en Soft Coated Wheaten Terrier (”Softis”) och är fyra år (tror jag…). Hon är busig, gosig, lycklig, feg, vakthund, knähund och vallhund. Precis lagom stor och framför allt snäll. Hon är bäst. Hon döptes först till Nora, men mormor tyckte bättre om Molly. Det tycker jag också, hon passar som Molly.

Den här veckan ska jag fylla med jobb, NO-prov och den årliga resan till Romme på fredag. Vi syns snart!

Kommentera

