Evelinadagen

I fredags hade jag och Clara fruktparty och gjorde ett misslyckat försök att vlogga. Jag tror inte det är en vidare bra karriär för oss.. Vi upptäckte också att jag var allergisk mot en exotisk frukt vid namn Tamarillo. Inte så roligt… I fredags hann jag även med att jobba och med mig hem fick jag fyra tidningar och ett superglammigt iPhone-fodral. Tack!

Igår hade jag, hör och häpna, namnsdag. Jag lyckas alltid glömma bort det, men tydligen håller min familj stenkoll och jag fick en blomma från mormor och Spotify i mobilen i tre månader från mamma, pappa och lillasyster. Tack!

I helgen har jag varit på landet. Det är verkligen vinter där, fortfarande. Jag åkte fyrhjuling i farfars gamla scoteroverall på isen. Ett hett tips till den som inte har några varma kläder är att sno kläder från andra familjemedlemmar eller vänner, sådana där gamla och fula som ingen tänker på. Jag hoppas att farfar inte har någonting emot att jag lånar hans overall ibland. Tack!

Idag har vi haft huset fullt med gäster och har ätit jättegott och lekt gömma nyckeln. Nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis vakna lycklig och utvilad och inte alls smått deprimerad och trött som man brukar vara på måndagar. Tills dess vill jag säga grattis i efterskott till alla fina Evelinor.
Ha det bra och syns snart!

Kommentera

