Solsken och halvlockigt hår

I söndags vaknade jag för första gången på vad som kändes som en evighet av att solen mig rätt i ansiktet. Det förgyllde resten av helgen.

Jag har alltid drömt om att ha fint, vågigt hår istället för platt, livlöst hår som jag har nu. Det blir nog kort hår igen nästa gång jag går till frisören… Hur som helst flätade jag håret igår och när jag vaknade i morse hade det ändrat form. Med lite spray höll det sig relativt bra hela dagen.

Inte så seriöst, kanske…

Och jag har sett så mycket bra filmer på sistone! Nikita, Whip It, MicMacs och Forrest Gump är bara några av dem. Håller tummarna för att min film-lycka inte ska ta slut. Å andra sidan var det någon månad sedan jag läste en riktigt bra bok… Ser vi något samband här?

Ha det bra så syns vi snart. Kram!

Kommentera

