Twin Peaks-mys

Idag har jag firat Clara-Stinas födelsedag och packat… Och packat lite till… Jag förstår inte riktigt att jag kommer vara påväg till Lankawi om några timmar, men det löser sig. Tyvärr hinner jag inte få mina betyg innan jag åker, men sånt är livet.

I morse förstod jag att halva mitt fönster var täckt av snö och tänkte ”Stackars blommor”. De är däremot reativt tåliga och klarade förra vintern galant, så jag hoppas att de klarar av det här snötäcket också.

Sedan sprang jag iväg till Clara för att fira henne med Twin Peaks, presentkort på App-store och massa pepparkakor.

Trots att det var andra gången jag såg sista avsnittet förstår jag inte att Cooper är död. Inte Audrey heller, för den delen. Och vad hände med Annie?

Nu ska jag packa lite till och fylla min iPod med bra saker att lyssna på. God Jul!

Kommentera

