In the orb of a dreamer

Det här är första dagen på väldigt, väldigt länge som jag inte har några läxor alls. Det är sant. Jag har fått prioritera litegrann och för det mesta stängt in mig på mitt rum och varit irriterad på allt… Förutom klockan nio till tio på tisdagar, det är ett undantag.
Ja, House-febern håller i sig, men den har konkurens från två andra fantastiska program: Whose line is it anyway och Top Gear.

I morgon är sista dagen jag går i skolan den här terminen. Tjoho! Och på lördag firar jag julafton. På tisdag flyger i alla fall jag och familj til Lankawi, det är det jag ser mest fram emot. På hela året, faktiskt.

Nu ska jag klara sista nivån i iPhone-spelet Cut The Rope och gå och lägga mig. Syns och hörs!

Kommentera

