Femton

Clara tyckte att jag skulle döpa det här inlägget till ”fyra” och infoga en bild och verka jättemystisk. Problemet är bara att jag inte är så jättemystisk, så därför skriver jag bara att från och med nu kan jag blogga från mobilen när jag vill och från händelsernas centrum. Så mystisk kan jag vara!

Just nu håller jag och tre vänner på med ett projekt, och precis som alla andra handlar det om att rädda världen. Gå in på vegparty.wordpress.com och gilla vår vegparty-sida på Facebook för mer information.

2 comments
  1. Jag vidhåller: inläggstiteln ”4” och en bild tagen på iPhonen från sidan så att man bara kan se plus/minus-knapparna hade varit så jaevla koolt. Jag vidhåller.

    • macaronee said:

      Kanske coolt, men inte så Evelina😉 något som också är väldigt coolt är att hela inlägget är skrivet och bilden är tagen på samma mobil!

Kommentera

