Om gymnasium och världens bästa musik.

Just nu har jag fullt upp att försöka motivera mig själv att jobba och plugga. Jag får lite ont i magen och borde egentligen sova mer, men jag har hittat mitt gymnasium – Än så länge i alla fall. De senaste veckorna har jag verkligen inte kunnat bestämma mig, jag har ändrat mig varje dag. Men nu har jag tyckt om samma gymnasium i drygt ett dygn och det heter Kungstensgymnasiumet. Så är det, bli inte förvånad om jag ändrar mig i morgon.

Jag har lätt för att fästa mig vid enstaka låtar, för att sedan lyssna och lyssna och lyssna tills jag en dag får nog och bestämmer mig för att lyssna på en annan låt istället. Just nu tycker jag bäst om den här och den här låten. Och så den här och den här

Kommentera

