Novembertankar

Idag är det första dagen på min favoritmånad. November är nog den mest gråa och tråkiga månaden som finns, egentligen, för den är liksom mitt i terminen, på samma sätt som onsdag är den tråkigaste dagen på veckan eftersom den är mitt i. Men jag börjar i alla fall nedräkningen, och idag är den exakt 28 dagar kvar tills jag får köra moppe. Fast, jag har redan lagt upp en nogrann planering för körkort: Jag ska inte sikta in mig på moppe, eftersom den går så himla långsamt och jag inte alls har råd med en moped, så siktar jag in mig på lätt motorcykel nästa år istället.

Här kommer lite bilder från helgen:

Tagna med samma gamla Canon PowerShot SX110 IS.

Fick igår reda på att Little Big Planet 2 är på väg. Jag blev barnsligt överlycklig och trots att det var ett år sedan jag spelade LBP sist längtar jag så himla mycket till Januari 2011.

Nu ska jag lyssna på musik och fika lite. Mitt nya favoritte är Studio 54, det går nästan inte att göra det äckligt. Kram!

1 comment
  1. Aylin said:

    Jag älskar dina bilder! Sluta vara värsta fotografen – man blir ju avundsjuk. Och när du skaffar den där motorcykeln får du skjutsa runt mig, eftersom jag aldrig kommer våga köra ett sånt där stort åbäke själv!

Kommentera

