Tisdag

Just nu har jag jätteont i magen. Jättejättejätteont. Så jag skriver och hoppas att jag glömmer bort det.

I helgen var jag och pappa och lillasyster på landet. Det var så höstigt det kan bli, nästan. Vi såg en snok som förmodligen hade glömt att gå i ide… Eller vad de nu gör.

Jag har haft en extra lång helg den här veckan. Tjoho! Knäppt hur en dag kan göra en så lycklig, och det var dessutom en ”hemstudiedag”. Hatar att skolan har kommit på att trots att de behöver ha ett möte och planera så kan de få oss att jobba, genom att sätta ett litet ”hem” framför ”studiedag”.

I måndags firade jag och Clara ledigheten med att ta en hlstpromenad i tanto och långholmen.

Sen tog min kamera slut med batterier, men det var fint! Kommer du ihåg att jag gick en liknande höstpromenad med andra Klara (förvirrande?) förra året? Lite coolt är det…

Nu ska jag kolla på Seinfeld och tycka lite synd om mig själv.

Kommentera

