På väg mot höst

Dete blir mörkare och mörkare. Temperaturen blir allt lägre och jag är så lycklig för varenda liten solig dag. Som idag till exempel! Enligt mig är det mörkret som är värst… Eller kanske kylan. Eller, båda två.

Nu kommer lite bilder från veckan. De första är från en dag mitt i veckan, då jag kände att jag ville dokumentera några fina vattendroppar på några fina blad i allén utanför min dörr.

Och en väldigt mainstream bild på en svan. För att de är vackra och lite underliga.

I helgen åkte jag, Clara-Stina och Klara till Claras landställe där det var fest. Jag gosade med världens finaste rex-katter. Så fina att jag inte tänkte på att jag var allergisk. Iklädd ett sjukt stort och rött öga promenerade vi runt och tittade på hästar, och pratade om att de också är vackra och lite underliga på sitt sätt.

Trodde att jag hade fler bilder, men det hade jag inte. Däremot har Clara-Stina tagit galet mycket fina bilder, om ni vill se.

Nu ska jag överleva lite mer plugg och mörker och kyla och höst. Vi hörs när jag har samlat på mig lite mer bilder.

Lämna en kommentar