Ett år fyllt med…

… Konserter, flumbilder, citat, gamla dikter, nya frisyrer, betygsångest, nya teman, batterikris, Malaysia, och en hel del ord och meningar.

För mig känns det inte alls som ett år sedan jag började blogga, för när jag tittat tillbaks känns det som om jag började i början av en orange, gul höst, inte en grå brun. Och ska jag vara ärlig känns den här hösten som allt annat än den klassiska med löv i fina färger och lagom varma höstkläder. Jag antar att det handlar om inställning, och om jag redigerar mina bilder tillräckligt mycket så att de ser ut som om det var en orange höst, så kanske jag börjar tro på det på riktigt också.

Som en avslutning tänkte jag lägga upp lite slumpvis utvalda bilder från året som har gått.

Jag vill påminna om att om du skulle vilja se fler bilder under året som har gått så är det bara att klicka på kategorin ”Bilder”. Då kommer exakt alla inlägg som innehåller något sorts bildmaterial upp.

Hoppas att hösten inte kommer bli allt för kall och hoppas att det kommer finnas saker att se fram emot.

Kommentera

