#141

Nu har jag samlat ihop tillräckligt med material för att kunna skriva ett inlägg.

I morgon är sista dagen med specialschema, imorgon börjar ”allvaret”, med ett ”riktigt”, regelbundet schema, idrott klockan halv nio på morgonen och saknaden sommaren. Galet, det är i slutet av augusti och det är höst. Men, aja, det är väl bara att acceptera och göra det bästa av det hela.

Sista helgen på sommarlovet nyttjade jag för andra gången mitt gröna kort och gick på bob hund med fina vänner. Clara-Stina och Eliot hjälpte mig att sätta upp en improviserad inbakad fläta. Den får symbolisera hela kvällen…
När jag kom hem drömde jag mardrömmar, inte lika trevligt.

Det är någonting med lotusblommor…

Samma Clara-Stina lärde mig kortspelet Stressautomaten. Klara tycker att det ser ut som kaos, och ska jag vara helt ärlig är det det också…

Jag ska snart klippa mig igen, ska bara se till att boka en tid. Det blir kort hår, igen, men chokladbrunt. Eller… Äsch, det där ändrar från dag till dag, vi får väll se.

Återkommer när jag har lite mer material, fram tills dess får du ta hand om dig.

1 comment
  1. camarine said:

    Hehehe, den flätan är faktiskt GRYM!
    Stressautomaten är stress.

Kommentera

