Hemlängtan, rosor, tvättbjörnar, med mera

Vaknade i Ystad, sov i bilen, vaknade och tog en liten paus i Göteborg för att sedan landa ute på landet. På sätt och vis är jag redan hemma, men jag längtar fortfarande ”hem” till stan.

Ystad är en ganska mysig liten stad, med rosor och små hus i olika färger. Det har varit nästan tropiskt varmt hela tiden, hoppas sommaren stannar ett tag till.

Och än är inte sommaren slut! Jag ska hem, på konsert, till landet igen och fira lillasyrran och sedan till ännu en kompis landställe! Jag har kameran i högsta hugg och kommer se till att dokumentera det jag tycker är värt att minnas, eller helt enkelt ser bra ut på bild.

Kommentera

