Fröken Scharlakan och solnedgångsbilder.

Sista stoppet innan Ystad, näst sista stoppet innan Stockholm. Ja, jag längtar lite.

Men Göteborg är inte så dåligt det heller, sol, sommar, lov, trevlig släkt… Nu sitter jag i en liten gäststuga och väntar på mat. Jag, lillasyster och två kusiner har åkt tub efter deras båt. Skiiiitkul, och skiiiitfort. Minsta kusinen sa ”Det piskar i ansiktet!”, men jag hörde fel och trodde att det var ”Jag får fiskar i ansiktet.” Jag borde nog kolla min hörsel…

Men nu laddar jag upp bilder från släkthuset i Göteborg istället.

Nu tjatar kusinerna på att jag ska spela Cluedo. Jag vann förra gången, haha – Fröken Scharlakan med dolken i arbetsrummet (det är den nya versionen, tydligen). See you soon!

Kommentera

