Inlägg för söndagsrastlösa läsare

I onsdags njöt vi av den tidiga ledigheten och jag tog ut min friskhet lite i förskott. Jag och Claris hittade en väldigt vacker text.

Lite kort skärpedjup, kanske…

Sedan åkte jag och familjen ut på landet, jag med rinnande ögon och ont i halsen. Vi var 6 tjejer och en tik i en liten stuga ute på landet. I lördags hörde jag glada röster och läste glada texter om det fantastiska vädret, men själv ägnade jag mig åt att försöka se vad som stod i min bok bakom alla allergitårar. Hemskt!

Nu ska jag ta itu med söndagen och göra som jag alltid gör för att dämpa den traditionella stressen inför vardagen: Städa.

God kväll!

Kommentera

