Drag me to Hell +

”Skräckis” (lägg märke till citattecknen)
Eng. tal

En ledig torsdag och några kompisar skulle sova över. Paranormal Activity kändes i alla fall för mig som en överdrift, men Drag me to Hell hade jag hört inte var så läskig. I och för sig säger alla att de inte blev skrämda av skräckfilmer för att vara ”coola”, men när ganska många hade gett den halvtaskiga betyg, så vågade vi hur som helst se den, efter att ha tryckt ihop oss fyra stycken i min soffa.
Sedan började filmen. Okej… Jaha… Nejmen… Sluta! Den här filmen är den sämsta skräckfilmen jag har sett, jag överdriver inte! Clara hade en teori om att det var en parodi men… Nej, den var dålig då också! Den var fördomsfull dessutom! Och sen så, vips, ett ”oväntat” slut. Och så lite smygreklam på det.

Vill du ha ett gott skratt, se den. Vill du bli skrämd tycker jag, som visserligen är väldigt lättskrämd samt lättlurad, på Dark Water.

1 comment
  1. Aylin said:

    DARK WATER! Jag letar fortfarande efter vattenskador i badrumstaket.

Kommentera

