Inlägg nr #113

Jaha, så var det fint väder igen. April, april! Ska strax sticka iväg till jobbet (mogen jag är), men ville fira av ett inlägg först.

Igår gick jag upp med tuppen (klockan 11) och var hemma i trevliga, trygga, mysiga, härliga, gamla, välkomnande Stockholms famn. Jag tog två steg innanför ytterdörren, innan jag sprang ut igen och träffade vänner. Swosch, in på ett fik, swosch, hem till Klara, swosch, så började hårtoningskartonger plockas upp ur H&M-påsar.

                                                                                                                                         

 

 

 

Nej, nu måste jag sticka! Ha en bra dag!

Kommentera

