Ett blogginlägg från en molnig lördag

Jag blir så inspirerad när jag läser bloggar där de skriver om sina outfits, som alltid är jättefina och matchande. Tyvärr är jag rädd att jag varken skulle lyckas ge kläderna rättvisa, och sedan skulle det hela bli väldigt enformigt. Men inspirerad blir jag, och därför har jag numera alltid med mig kameran i väskan och tar kort på andra vackra människor.

Så här får ni lite bilder, både på mig och vackra människor.

Den bjuder jag på x)

Apropå skor (de ovanför är inte mina) kom jag fram till att mina skor inte lyktade nyponros, direkt (hur nu nyponros luktar, men det låter som om det skulle lukta gott). Så när jag hade kommit hem stoppade jag in dem i tvättmaskinen, och nu luktar de betydligt bättre! Men jag ska fortfarande köpa nya Converse, för dessa håller på att bli för små. Vilken storlek har du på Converse? Själv går jag upp en halv storlek i taget, så nu är det dags för en 4:a.

Ni deltog väll föresten i Earth Hour? Jag gjorde det, och jag och min familj satt blend en massa tända stearinljus och spelade plump. Jag leder, haha!

Puss och kram och glöm inte att köpa Heavy Rain om ni har en PS3:a! (se recensionen i inlägget innan detta)

2 comments
  1. Dinaaaa. said:

    Eliot, Klara, Aylin, och jag släckte ner ljusslingan på Katarinahissen! Fast det var väldigt många kontakter att dra ur och vi fick inte loss den sista (en halv ljusslinga lyste alltså). Fast egentligen gjorde Eliot nästan allt jobb…

    • macaronee said:

      Ni är ena små busfrön 😉

Kommentera

