Om du ser en tokig, stressad, knäppis är det jag

Idag har jag farit runt på söder som en tokig, stressad, knäppis och rundat varje gathörn minst en gång. Jag har letat på mitt gamla dagis, ICA, Biblioteket, Hemköp, Akademibokhandeln, tre 7-Eleven och Pocket Shop. Hur många tror du nappade? Zero!
Utmattad kom jag hem och åt två mackor innan jag for iväg till repet (efter att ha köpt 11 kronor Refreshers). Jag hade gjort nästan vad som helst för att få sova över där och slippa morgondagen.

Jag är så trött nu, jag vill bara sova, vilket jag kanske borde.
God natt, det löser sig ska du se.

2 comments
  1. Aylin said:

    Ring! De i affärerna kan ju inte veta om de tar emot prao eller inte, de är ju bara anställda. Jag har svårt att tro att den deltidsanställd 19-åring på 7/11 skulle orka bry sig ordentligt och ringa olika chefer och sådant.
    Mataffärer. Om du kan praoa på Ica i ringen så är vi praogrannar!
    Kram.

    • macaronee said:

      En av dem på 7-Eleven brydde sig faktiskt! Han sprang iväg och kollade, men jag fick såklart inget napp där heller… Pappa har ”kontakter”, på 4-Sounds och Computer Sweden (Datatidning). Vi får se hur det blir :/
      Har ringt till biblan några gånger, men de är så himla dryga (enligt mig) 🙂
      Kram!

Kommentera

