Visst är det synd om mig?!

Hatar, hatar, hatar när läxorna ligger inlåsta i skåpet i skolan, lyckligt ovetande om min existen, och jag har NO-prov om två dagar. Är så stressad att hag skakar… Nästan.
Har jag kollat på biblan, ICA och mitt gamla dagis om praoplats. Bliblan säger ”I morgon, i morgon, i morgon…”, ICA sa ”In your dreams” och dagis sa ”I morgon…”
Sedan är jag extremt oatraherad av att en läxa i SO inte ska vara inne först om 1½ vecka, så jag är inte tillräckligt pressad för att göra den.
Min rädsla för Sids maskar har inte heller gått över än, och nu är jag rädd varje gång jag öppnar locket på burken, så pappa får vara med om jag skulle trilla ihop i en hög på golvet.

Visst är det synd om mig?!

Kommentera

