The Host (Genom dina ögon) ++++

Stephanie Meyer
Science-Fiction/Romantik

Nej… Nej, jag får inte tycka om den här boken! Redan när jag läste till vem som boken var tillägnad blev jag tveksam.
Innan du läser den här boken, ta inte reda på för mycket om handlingen, det är spännande att själv succesivt få reda på vad som händer i början, då man inte fattar ett skvatt! Språket flyter på som ett rinnande vatten och jag – vad jag kommer ihåg – öppnade aldrig boken med en känsla av ovilja, eller vad man ska kalla det, som man kan känna det när det är en bok som man fastnar på olika ställen stup i kvarten.
Ja, det är Twilight-författaren. Och ja, jag grät i sluten. Fan, jag skulle inte tycka om den här boken ju! Jag fick till min fasa spara den för att den inte skulle ta slut för fort.

Hoppas att du inte har fått ändrad öppfattning om mig nu, men om man letar efter en bok som man inte behöver anstränga sig det minsta att läsa, läs denna!

1 comment
  1. camarine said:

    du är förlåten eftersom du tycker om Moby. ❤

Kommentera

