Nöjd

Plötsligt infann sig en känsla av helhet och att vara fulländad.

Jag har åkt skidor hela dagen, när jag inte suttit  inlåst i en kvävd buss och längtat ut. Jag har fått ”blodad tand” för att ta till med ett ålderdomligt uttryck, och nu vill jag till Sälen och åka en hel dag i backen.

Jag vet inte hur mycket intressant man kan skriva om dagen mer än det, så jag går över till bildernas underbara värld. Har någon sett att jag har bytt sidhuvud, kanske? Ingen? Den är lite dimmig, vilket faktiskt beror på något så simpelt som luftfuktigheten i Malaysia. Det är en hornfågel ni ser, by the way. Låt mig guida er vidare till nästa sevärdighet: Jullovsbilder. Varför har det tagit en så lång tid, kan man undra? Två orsaker:
1) Jag har fruktansvärt mycket aktiviteter på fritiden i nuläget.
2) Bilderna har legat på andra datorn, som som sagt stressar upp sig och stänger av sig när man håller på med mer än två saker samtidigt.

Jag hade en massa andra bilder, men de kommer jag att lägga upp lite när det passar. Hoppas ni har det bra i detta iskalla IKEA-land.

Kommentera

