*Klick*

Äntligen är man hemma igen, i kalla Sverige! Jag har tagit massa foton och…

*Klick*
Startar om, skriver in lösenord, loggar in, kopplar in kameran igen…

Äntligen är man hemma igen, i kalla Sverige! Jag…

*Klick*
Startar om, skriver in lösenordet igen, loggar in, skiter i kameran den här gången.

Äntligen är man hemma ig…

*Klick*
Tvekar, sätter på datorn igen, skriver lösenordet snabbt för att kunna börja skriva igen fortare den här gången, loggar in…

Ä…

*Klick*

Till slut gav jag upp, men läxorna började komma och min skola är ju ”en skola för framtiden”, och en dator är ganska grundläggande för många av dem. Hur som helst, efter lite tjat och envist argumenterande om ”Men mina betyg då?!” har jag en minidator som jag delar med pappa på helgerna. Den är minimini, med touchscreen (som kanske inte är världens bästa, men det är liiiite coolt iaf…). Jag tycker bara att det är en otrolig frihet att kunna gå in på datorn utan att först sätta upp en berg av böcker under så att den inte ska lägga av efter fem sekunder. Jag har inte hunnit ladda ner bilder från andra datorn från Malaysia än, men det kommer, jag lovar!

Kommentera

