Dreams do come true

Ryktena går snabbt i min vänskapskrets, och så därför vill jag berätta det själv för en gångs skull: Ja, jag har fått en halvakustisk Gibson Custom i födelsedagspresent. Så var det sagt. Jag antar att det inte finns mer att berätta än att jag fick tårar i ögonen när jag fick se fodralet. Här kommer bilderna:

Men det finns såklart mer att berätta! Igår var nog min turdag, fast det är idag jag fyller år. De hade t. ex. fått fel beställning på konditoriet där jag skulle hämta mina två tårtor (en chokladmousse och en frukt). Till en början låter det negativt, men lyssna här: Jag fick TVÅ frukttårtor till priset av en. Woho! Sedan fick jag en locktång av min mammas farbrors fru (som jag tror var den enda som inte var med på gitarren. Mobbad?) så nu har jag lockigt hår. Haha, från rakt, grårött hår till lockigt brunt – På en vecka! Tyvärr tar det sin tid, och jag kommer knappast kunna göra det varje morgon :-/

Remember
Miracles do exist
And you are one of them

1 comment
  1. camarine said:

Kommentera

