Panik!

Kära läsare

Tiden är knapp, men detta är ett brådskande meddelande!
Ha alltid reservsmink hemma! Det visade sig att jag har glömt mitt smink i en gympapåse, och på grund av min mycket avancerade plan när det gäller att få hem gympapåsen och samtidigt få med gitarren till repet på torsdagar, hämtar jag hem den först idag. Jag fick panik i morse när jag förstod detta! Det var bara att leta upp min sminklåda (Tada!) med kanske inte kvalitetssmink, men ögonskugga, kajal, läppstift, allt sånt.

Men ingen mascara! Ojojoj! Jag hittade en brun i en blå necessär. Alltså, från mig till dig:
1) Glöm aldrig sminket i skolan
2) Om du är som jag (lämnar ägodelar nånstans), ha reserv hemma!

Smink är föresten ett väldigt konstigt ord, om man tänker på bokstavsföljden…

Ha nu en fortsatt trevlig dag!

Kommentera

