Bläk!

Håller på att fixa inför morgondagens släcktfirande. Puh! Hoppas bara de inte har tråkigt…

Under en utflykt till kylskåpet hittade jag världens världens äckligaste banan. Den var… Vad ska man säga… Redan mosad, om man säger så. Mamma har en vana att stoppa in de pensionerade bananerna i kylen, sedan hittar man dem, och då är de liksom halft förmultnade och färdigmosade. Idag hittade jag inte en, inte två utan TRE bananer på sin dödsbädd. Ojojoj…

Kolla, den lyser 😀

Och så en närbild, bara så att du fattar hur j***a äcklig den var!

Jag har målat naglarna igen! Nu blev det rött, jag tänkte att det skulle passa klänningen jag ska ha i morgon… Ursäkta att jag är så klumpig när det gäller att måla naglarna.

Jag är barnsligt nyfiken på vad för present släkt och familj har hittat på. Vad kan det vara? Hoppas inte det är ett stearinljus… 😛

Nu blev det mycket bilder och lite text 🙂 Jaja, sånna inlägg ska ju också finnas, eller hur? Ha en jättetrevlig helg så ska jag fortsätta laga mat till imorron!

Kommentera

