Macaronee blir… Brunett!

Ja, det är sant, Macaronee har bytt hårfärg och frisyr. Fast, frisyren är inte så dramatiskt förändrad, om man gämför med hårfärgen. Det hela tog tre timmar, men jag är så lycklig över att min frisör var jättesnäll!

Så, vilken färg blev det? Hmm… Choklad, skulle jag säga. Med guldslingor. Hihi! Jag är så lycklig, jag är så lycklig…! Här kommer lite glada bilder:

Det är inte fullt så rött som på bilden, men det här var den bästa bilden. Varför finns det ingen inställning som heter ”Brun” på mitt redigerings-program?? x)

Nu tror jag att jag har lust att ändra tema… Kram o God Jul!

3 comments
  1. blundaromeo said:

    Ojojojojojoj!!! Brunt! Du gjorde det! Vill se vill se! ❤

  2. Schwadegan said:

    Jag tycker att #7a3400 ser ganska brun ut 🙂

  3. camarine said:

    Åååhhh, det är SÅ fint, Evelina! 😀
    Du passar i allt, vet du det? Brunt känns så himla rätt på dig liksom, det känns som en självklarhet. AAH.

Kommentera

