Live från Franskalektionen.

Franska-gramatik är helt otroligt omöjlig att lära sig! Det tycker nog franskarna (eller fransarna, eller…) tycka om svenska också…

Nu har jag fått i uppgift att ta reda på vad det skulle kosta att bo och resa tur-och-retur till Paris. Gud va kul, nu känner jag mig ännu mera pank!

Om fem dagar fyller jag år! Woho! Ett år närmare studenten… Jag har ganska mycket att ser fram emot för ögonblicket. Födelsedag, prao, jul…

Vi hörs, ska kolla upp vilka sevärdigheter jag ska besöka på min resa till frankrike…

3 comments
  1. blundaromeo said:

    Din lilla räka! Nu har jag bestämt att vi allihop ska se New Moon på söndag. Det tycker jag blir fint. Så kan vi vara arga på den tilsammans efteråt och så kan jag ge dig en present som jag måste köpa snart.
    Puss

    • Klara said:

      Barnbidrag imorn. Får försöka spara litet.

    • macaronee said:

      Hjälp, Anki!! 😮

Kommentera

