Puss o Kram o God Jul önskar Macaronee

Nu har jag pluggat så mycket NO och franska att det kändes som en befrielse att bädda sängen. Och så hörde jag att pappas kollega, bosatt i USA, hade barn som pluggade 2-3 timmar per DAG!
OMG, och ändå är de så efter… tänkte jag ^^ De tycker att det är rena rama dagisnivån med nervsystemet…
Iof, han överdrev nog… Hoppas jag…

Förlåt att jag inte har skrivit på två veckor, en illvillig sjukdom hade lyckats finta sig förbi mitt imunförsvar. Puss o Kram o God Jul önskar Macaronee!

2 comments
  1. blundaromeo said:

    ”Omg och ändå är de så efter” HAHAHA X”D

  2. Klara said:

    Nu är du frisk! Jag har saknat dig, väldigt mycket. Kramar.

Kommentera

