Festliga ljus!

Förlåt, förlåt, att jag inte har skrivit i helgen, men nätverket på landet är helt enkelt inte på min sida. Jag har, faktiskt, försökt skriva flera gånger, men allt har försvunnit, o.s.v. Jag red hur som helst! På Holly, hon är snabb och lite naffsig. Men jag gillar henne, jag har ridit henne ganska mycket och precis som jag har hon dåliga och bra dagar. Igår hade hon och jag en strålande dag, faktiskt! Hon var skitpigg och ville INTE stå still.

Jag tog lite foton på de festliga tjocka halloween-ljusen på landet, men trodde jag skulle dö när jag förstod att jag hade glömt USB-sladden hemma 😦 Därför tvingar dig att titta på följande bilder >:)

Jag brukar inte ha med gallerier i mina inlägg, men nu kände jag att det passade. Usäkta att jag är så urusel på att använda gallerier, jag ska träna på att bli bättre på det 😉

Ha en bra dag idag!

Kommentera

