Vad jag hatar, hatar, HATAR!!

Jag hatar, hatar, HATAR att:

a)… Min kamera fullkomligt slukar och vräker i sig batterier som om de växte på träd (tro mig, kära barn, de gör de INTE!!)
b)… Vi inte har några batterier som är laddade.
c)… Batteriladdaren funkar med samma styrka som en glödlampa utan strömbrytare.
d)… Utan batterier tar min kamera inte så hemskt bra kort…

… Så nu (då samtliga ovanstående omständigheter rådde) kunde jag absolut inte dokumentera, visa upp, skylta med mina nymålade naglar 😦 Efter några smärre utbrott hittade jag i alla fall två batterier som i alla fall funkade bättre än ren apelsinmarmelad i kameran, men då kom nästa punkt:

e) WordPress är emot mig och jag kan inte lägga upp en bild som widget 😡

Jag skulle ju så gärna vilja lägga in vilken nagelfärg jag har som en widget, så kunde man kolla det hela tiden. Nu har mitt raseri övergott till ledsen och deprimerad, och det är dags att börja avsluta, stänga av datorn, men först: Mina naglar!

Guldigt nagellack

Varför slutar jag alltid med en bild? Det är inte ens snyggt! Det vore mycket snyggare om jag lyckades väva in bilden i texten, men jag antar att jag inte är tillräckligt proffsig för sånna komplicerade grejer.

Kommentera

