Snälla, låt mig drömma om något fint!

Trött trött trött… Jag vill bara SOVA! Och drömma om fiiina saker 🙂 Som att flyga, eller att det finns drakar eller att hela jorden förandlades till Little Big Planet där det är fint väder och alla sätter klistermärken överallt… Men, såklart, när jag väl drömmer är det om att gå till skolan, oförberett prov, mobiler som inte fungerar, eller till och med att jag vaknar och gör allt det där jobbiga på morgonen. Räcker det inte med att tvingas göra det EN gång?

Jag försöker komma på om jag har glömt nånting… Jag lovar, har säkert nån läxa som jag antingen inte vet om eller vet om och inte kan komma ihåg. Fan, hatar skolan!

Kommentera

