Gnistrande små snöflingor i novembermörkret.

Hah, nu kan jag virka också! Efter att ha nystat ett OÄNDLIGT långt garntrassel kunde jag börja. Garnet är i ”ariel!-färg, d.v.s., den skiftar lite mellan färgerna gul, grön, blå, turkos och lila i olika nyanser. Jag kan rekomendera garner som har olika färger, det ger själva stickandet/virkandet/what ever you do with it (svenglish).
Det är ett evigt tjaffs om utvecklingssamtalen. Ämnesutvärderingar, självskattningar, i alla ämnen. De tar aldrig slut! Och när man har gjort dem kommer de tillbaka och man måste skriva ännu mera. Give me a break!
Men efter en onödig labb i No’n fick vi iaf gå tidigare, och vi kom inte sent  sent till teatern. Det var första gången och jag måste säga att det var mycket trevligt. Men det var verkligen vinter när vi gick hem, snöflingor i luften och KALLT!!

Värmande ljus i höstmörkret

Värmande ljus i höstmörkret

Jag visste inte att jag tyckte så mycket om köttfärsfyld paprika med tomatsås, men det gjorde jag! Jag kan även tipsa om det, fast jag har ett smak minne av att skolans inte är en lika stor succé -.- Imorgon ska vi få gulaschsoppa, eller hur det stavas. Inte direkt min favorit…
Är det förresten inte lite coolt att jag har bloggat exakt varje dag den här veckan? 😉

Hitta på nått roligt att se fram emot imorgon! Det BEHÖVS!

Kommentera

