Spontana jag!

Så hade man bytt tema, bara sådär! Vill du veta varför? Jag tyckte om tecknet i slutet av inläggen xD
Jag ber så hemskt om ursäkt för att man knappt ser vad som står inuti sidhuvudet (det står Macaronee’s blog bilder, blogg och recensioner), men den var så svåt placerad, det var både ljust och mörkt ljust där, och typ alla färger :-/ Skulle vilja göra den i fet stil istället, men är urkass på koder -.-
Med det nya temat har jag även bytt plats lite grann på widgetsen och även lagt till en widget: Macaronee med kollen! Där listar jag en sak som är kanon och en som är katastrof. Kolla in sidospalten för att ta reda på vad jag gillar, samt ogillar, nu.

Hmm… Nu ska jag nog byta gravatar, fast det kommer att ta en tid innan den laddas upp, sist tog det typ en vecka :-/

Kommentera

