Fika på Baresso… Igen

Usch, hela mitt system krachar när jag inte har sovit. Varken mage, huvud, ja egentligen ingenting funerar som det ska. Fixaden massa med omdömmendena inför utvecklingssamtalen. Usch usch, men efter ett fika gömmer man det snabbt.

På något sätt blir det alltid Baresso när vi inte kommer på nått annat, även fast det så förskräckligt dyrt -.- Den här gången var det Vanja, Clara, Dina, Klara, Aylin och lilla jag ^^ Jag tog en jordgubbsmilkshake, vilket visade sig vara mixad jordgubbsglass. Avancerat värre 😉 Tänk att lite mosad glass i ett glas kan kosta 35 spänn…

Just nu är jag lite deprimerad för att min kamera slukar batterier likt battertmonstret (ett till påhittat monster jag skyller på) och jag vill ha så mycket saker som ny plånbok, ny kalender, locktång och framför allt: Ny frisyr x( Sorgligt nog jag jag inte råd med något av dessa…

Kommentera

