Busrigning och doftljus

Jag, Mumfi, Camarine och Hedda fikade/mosade ett stearinljus idag. Jag vet inte hur det började, men vi busringde till okända människor hela tiden. Jag fegade ur, och när jag väl ringde någon kom jag till ”Viggo” som var jättesur :/
Jag köpte en vaniljlatte, vilket är som en vanlig latte med… fler sockerbitar. Det var gott, men jag tror jag drack den lite för fort för nu darrar mina  händer ^^ Kommer vara som en speedad gås hela kvällen!

Med i priset fick jag även gratis sminkning av Hedda. Mycket vackert…Glittrigt värre

I morse när jag vaknade var det så himla mörkt, som det alltid är nu för tiden, att jag verkligen inte kunde gå upp. Fram till lunch i skolan var jag så trött att jag hade kunnat somna stående. Men vaniljlatten väkte mig, som tur var ^^

God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt...!

Jag har märkt att jag har väldigt annorlunda namn på mina bilder jag lägger upp…
Jag tände just några doftljus. De skulle tydligen lukta apelsin, men jag tycker mer att de luktar… tvål.

Nej, nu kom det några som ska äta middag här, buhä! Jag vill spela Little Big Planet 😦
Nu gömde sig en av dem i mitt rum, hon och lillasyrran leker tydligen kurragömma. Snälla, skona mig någon?! Ja, nu kom lillasyrran och hittade henne! Någon besvarade mina böner. TACK!

Nog med flum! Ha en skitbra helg!

3 comments
  1. camarine said:

    Haha, en speedad gås. 😄 Jag har också ett doftljus som luktar tvål! Det ska lukta kiwi, men den luktar schampoo. Varför är det så??

  2. camarine said:

    Och hörrudu. Nu är jag lite arg. Du har inte skrivit på en vecka nästan. Nu är jag lite arg. Hm hm hmmm.

    • macaronee said:

      Föråt!! Men jag n ska jag skrva, har sett en massa filmer och kommit på masa flosofiska saker ^^

Kommentera

