Nytt tema!

Jag fastnade för det här temat av någon anledning. Jag gillar när man får bestämma sidhuvudet själv, det blir på något sätt lite mer personligt då…
Det här temat har lite mörkare och varmare färger än mina förra, vi får se. Blir det för deprimerande får jag väl byta ^^ Apropå sidhuvudet så är det min ödla Sids öga du ser ovanför. Tyckte färgskalan var lite liknande den som var på flumbilden som hängde med temat, och det passade så bra 🙂

Har värsta stora läxförhöret i NOn imorron och värsta stora provet i franskan på torsdag. *Suck* Tack No-läraren för de 48 sidorna… Men som tur är så kan man lyssna på boken istället för att läsa och sedan inte komma ihåg vad som stod förra meningen. Det jobbiga är att jag har gjort allt det, men fortfarande inte kommer ihåg.

Förlåt att dte blev ett så kort inlägg utan bilder idag, men jag måste verkligen plugga. Du får nöja dig med nytt tema idag ^^

Kommentera

