En barnvakts tankar + Mer foton!

Är  barnvakt för min lilla kusin på fyra år i helgen, vilket har gjort att jag har fått se på många barnpogram, och nu har jag fått värsta déjà vu’n igen, jag visste inte att De Tre Vännerna & Jerry fortfarande gick, men det gör det tydligen. Vilka vackra huven dom har x)
Kusinen stirrar med öppen mun otroligt fokuserat och konfunderat på teven, jag tror inte riktigt hon hänger med så mycket i handlingen…

Tänk vad lätt det var att vara yngre. Man kunde bara dra på sig vilka kläder som helst och varje kväll gick Bolibompa, så klockan 6 var teven bokad. Nu har ju barnen sån lyx att de kan sätta på Disney, Nikelodion eller Barnkanalen, men jag var lite för gammal när det kom.

Red idag, alltid lika kul! Fick testa sporrar för första gången, och för er som är mot djurplågeri vill jag bara säga att det är jag också, och sporrarna är inga sylvassa saker som man punkterar hästen med, utan som hjul på hälen. Cielo (även kallad Escargot) som jag red, var snäll och förlät mig för att jag var så klumpig och försökte få på honom en grimma som var tillverkad för föl.

Avslutar med lite ”Photo Overflow” som egentligen skulle passa i inlägget som jag skickade igår.

Molly - Närbild

Molly får vara modell…

Höstiga löv

Fiiiina färger ^^

 

 

Kotte

Kottar är ganska lika blommor, på sätt och vis…

I Löv the Sun

Ganska lik en av bilderna jag hade i blogginlägget igår, fast… Lite annorlunda.

Flum flum

Flum bild! Tog kort på speglingen i vattnet, vilket blev totalt misslyckat. Så jag redigerade den, det  ena ledde till nästa och det blev en helt annorlunda bild!

Filosofisk sepiabild

Väldigt intetsägande sepiabild.

Förlåt att bilderna är så små, plocka fram förstoringsglasen!

Lillkusinen drar i mitt hår och påpekar envist att knappnålen till vänster om Skapa nytt inlägg är en spruta.
Jag önskar dig en bra söndag och… liv!

Kommentera

